- New In
-
Heren
- Kleding
- Alle Kleding
- Nieuwste Kleding
- ?exclusive
- Kleding Sale
- T-shirts
- Shirts
- Jeans & Pants
- Sweaters
- Hoodies
- Fleece Wear
- Jassen
- Track Pants
- Tracksuits & Tops
- Accessoires
- All Accessoires
- Nieuwste Accessoires
- Accessoires Sale
- Caps
- Bucket Hats
- Tassen
- Sokken
- Sjaals & Handschoenen
- Ondergoed
- Beanies
- Shoe Care
- Dames
-
Merken
- Top Merken
- adidas
- Billionaire Boys Club
- Carhartt WIP
- Columbia
- Clarks Originals
- Fred Perry
- Jordan
- New Balance
- Nike
- Reebok
- The North Face
- Onze Selectie
- AAPE by A Bathing Ape
- ASICS
- Birkenstock
- Converse
- Dickies
- Home Grown
- ICECREAM
- On Running
- Pleasures
- PUMA
- Salomon
- Collecties
- adidas Originals Campus
- adidas Originals Gazelle
- adidas Originals Handball Spezial
- adidas Originals Samba
- adidas Originals Stan Smith
- Birkenstock Boston
- Clarks Originals Wallabee
- Converse Chuck 70s
- Converse One Star
- Jordan 1
- New Balance ‘Made in UK’
- New Balance ‘Made in USA’
- New Balance 1906D
-
Offers
- Shop op prijs
- Onder €20
- Onder €40
- Onder €60
- Onder €80
- Onder €100
- Shop op merk
- adidas
- Carhartt WIP
- Converse
- Fred Perry
- New Balance
- Nike
- Pleasures
- PUMA
- The North Face
- Vans
Vul zoekopdracht in
- Zoekresultaten
-
- Trending Searches
-
- Recente Zoekopdrachten
-
- Recent bekeken
Klarna
Hulp & Informatie
Klarna - In een oogopslag
- Betalen binnen 30 dagen
- Eerst je bestelling ontvangen en later betalen.
- Klarna stuurt betalingsinstructies naar u per e-mail zodra de bestelling is verzonden
- Betaal je factuur met Bancontact of kaart
- Klarna aankoopbescherming
- Geen kredietaanvraag
- Eenvoudig, selecteer gewoon Klarna: Betalen binnen 30 dagen bij het afrekenen
Wie is Klarna?
Klarna is één van de snelst groeiende organisaties in Europa en een toonaangevende, alternatieve betalingsprovider. Klarna’s visie is de koopervaring te vereenvoudigen met een simpele achteraf betaaloplossing. Klanten hoeven zich eenmalig aan te melden met hun persoonlijke informatie om hun aankoop te voltooien.
De kern van Klarna’s service is het begrip ‘betaling na levering’, de mogelijkheid om iets te kopen voordat je betaalt. Dit betekent simpelweg een betere winkelervaring voor jou, omdat je het thuis eerst kunt proberen voordat je betaald.
Een nieuwe manier van betalen
Vanaf nu heb je de mogelijkheid om ‘na levering te betalen’, maar het is ook altijd mogelijk om te betalen met creditcard, pinpas of PayPal. Al onze betalingsopties worden getoond op onze betalingspagina.
-
Hoe werkt het?
- We hebben het kopen makkelijker gemaakt met een snelle registratie en afhandeling. Op deze manier kan je overal iets kopen met je telefoon en op een snelle, makkelijke manier betalen.Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met betalingsinstructie van Klarna. Je hebt hierna 30 dagen de tijd om je factuur met credit- debitcard of Bancontact te betalen zonder extra kosten.
-
Als Klarna mij de optie geeft om na 30 dagen na levering te betalen, krijg ik dan een kredietregistratie?
- Zowel JD Sports als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenoemde ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.
-
Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?
- Als u niet binnen 30 dagen na ontvangst van uw Klarna-factuur betaalt, kunnen er kosten aan verbonden zijn; als u het saldo niet betaalt binnen 30 dagen na ontvangst van uw factuur, dan stuurt Klarna u een kosteloze eerste herinnering met nog eens 10 dagen extra om te betalen. Blijft betalinguit dan worden er nog 2 herinneringen gestuurd waarbij herinneringskosten in rekening gebracht worden zoals weergegeven in de algemene voorwaarden van Klarna . De laatste herinnering zal per brief verstuurd worden. Als u na 71 dagen na ontvangst van uw factuur nog steeds het saldo niethebt betaald, worden uw gegevens doorgegeven aan een incassobureau dat van invloed kan zijn opuw kredietwaardigheid.
-
Hoe wordt mijn factuur verstuurd?
- Wanneer je kiest om na bestelling te betalen, ontvang je van Klarna een e-mail met de betalingsinstructies en een betaallink. Klik op de betaallink of gebruik de Klarna App om je betaling af te ronden. Heb je problemen? Neem dan contact op met Klarna's Klantenservice .
-
Welke gegevens moet ik geven wanneer ik een aankoop doe?
- Wanneer je wilt bestellen met Klarna dien je je volledige naam, adres, mobiele nummer en je e-mailadres te geven. Het mobiele telefoonnummer is vereist als beveiliging.. Alle facturen worden naar je e-mailadres verstuurd. Het is daarom erg belangrijk om de correcte persoonlijke details te geven omdat Klarna anders de betalingsinformatie wellicht niet goed kan versturen en je dan aansprakelijk bent voor eventuele vertraagde betalingen en kosten.
-
Wat zijn de betalingsmogelijkheden met Klara?
- Je kunt je factuur betalen aan Klarna door op de betaallink te klikken of de Klarna App te openen. Vervolgens kun je betalen met credit- debitcard of Bancontact .
-
Hoe werkt de betalingspagina?
- Log in met je telefoonnummer of e mail door op de link te drukken in de betalingsinstructies. Heb je het factuurnummer niet bij de hand? Heb je problemen? Neem dan contact op met Klarna's Klantenservice .
-
Ik heb geen E-mail ontvangen met de factuur en/of betaalinformatie?
- Neem dan contact op met Klarna's Klantenservice . Zij zullen je verder helpen met het betalingsproces en kunnen je email aanpassen.
-
Kan ik mijn uiterste betaaldatum uitstellen?
- Neem contact op met Klarna's Klantenservice . team om de mogelijkheden te bespreken.
-
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
- Ja, wanneer je Klarna selecteert als betalingsmethode kun je ervoor kiezen om je bestelling naar een ander adres te laten versturen. Bij de check-out heb je de mogelijkheid om een ander bezorgadres toe te voegen.
-
Is mijn betaling ontvangen?
- Nadat we je betaling hebben ontvangen, verstuurt Klarna een bevestiging naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team. hier Houd hierbij je betalingsbewijs bij de hand.
-
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?
- Neem contact op met onze klantenservice wanneer je je bestelling wilt annuleren. hier .
-
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn refund ontvang?
- Zodra wij je annulering verwerkt hebben geven wij opdracht aan Klarna om de factuur te stoppen.Om betalingsproblemen te voorkomen is het handig om in te loggen bij Klarna om aan te geven dat je de bestelling geretourneerd hebt. Klarna pauzeert dan de factuur totdat ze van ons vernomen hebben dat het product is retour gekomen. Indien je al aan Klarna betaald hebt zullen zij het bedrag terugstorten op de rekening waarmee je betaald hebt.
-
Wat gebeurd er met mijn factuur wanneer ik items geretourneerd heb?
- Wanneer wij je retour (deels) hebben ontvangen zal Klarna je een update van je factuur sturen. Heb je je bestelling volledig geretourneerd? Dan zal je openstaande factuur afgesloten worden.
-
Ik heb een factuur ontvangen, maar de goederen nog niet?
- Je hoeft de betaling nog niet te voldoen wanneer je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We adviseren je om contact op te nemen met ons Customer Care team om naar een update te vragen. Neem daarnaast ook contact op met Klarna's Klantenservice team zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen verlengen.
-
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
- Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.
-
Overige vragen aan Klarna?
- Bekijk de site van Klarna's Klantenservice en chat direct met een medewerker of bel met Klarna’s klantenservice:
Maandag - Vrijdag 9.00 - 17.00
Zaterdag - Zondag Gesloten
02 808 06 01
+32 (0) 2 808 06 01
- Bekijk de site van Klarna's Klantenservice en chat direct met een medewerker of bel met Klarna’s klantenservice: